piątek, 7 lutego 2014

Prolog

Jestem zwykłą 17- latką, która chodzi do szkoły. Mieszkam w Polsce. Nie jestm jakąś tam "władcą szkoły", ale nie oznacza to, że nikt mnie nie lubi. Moja najlepsza przyjaciółka- Martyna, jest zawsze przy mnie. Nigdy się nie rozdzielamy. Mam kochających rozdziców, piękny dom. Każdy by pomyślał, że jestem szczęśliwa. Ale tak nie jest. Mój BYŁY chłopak- Tomek, byłam z nim szczęśliwa. Ale to tylko pomyłka. Teraz mnie tylko upokarza. Ja go kochałam najmocniej, ale on mnie nie. Ciełam się, bo popadłam w depresje. Ale było, mineło. Nie prawda? Marze o tym, aby moje życie zmieniło się o 360 stopni. Ale to tylko marzenia. Co się wydarzy tego jeszcze nie wiem.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Krótki prolog tak wiem. Mam nadzieję, że wam sie spodoba blog.

1 komentarz: